sobota, 7 grudnia 2013

Prolog.


Czasem trudno jest zdefiniować uczucia. Czasem wiemy, że coś do kogoś czujemy, ale nie potrafimy powiedzieć dokładnie co. To jeszcze można zrozumieć i łatwo wytłumaczyć. O wiele gorsza jest sytuacja, jeśli nagle, po długim czasie związku, zaczniemy się zastanawiać, czy to co, łączy nas z naszym partnerem, jest miłością. Niby jesteśmy pewni, ale ta iskierka niepewności została zasiana. Czy w takim razie to naprawdę była miłość ? A może jednak tylko złudzenie i zauroczenie ? Czy jeśli się nad tym zastanawiam, to naprawdę go kocham ? A może okłamywałam się przez tak długi czas ?

Właśnie te pytania zadawała sobie Lona. To miał być najważniejszy dzień w jej życiu. Stała w długiej białej sukience przed lustrem i nabrała wątpliwości. Czy ona go naprawdę kochała ? A może po prostu uwierzyła, że tak jest, żeby nie rozczarować innych ?



ZAPRASZAM NA TRAILER :









~~~~~~

Witam na moim ósmym blogu.
Zaplanowane jest 7 rozdziałów i epilog.
Zapraszam do obejrzenia traileru : KLIK
Byłoby mi bardzobardzo miło, gdyby każdy, kto będzie czytał tego bloga pozostawił po sobie KOMENTARZ pod nowym rozdziałem :)
Osoby, które chcą być informowane o nowych rozdziałach zapraszam tutaj
Osoby, które chcą mnie poinformować o nowościach u siebie zapraszam tutaj



31 komentarzy:

  1. No no zapowiada się ciekawie. Lona w sukni ślubnej <3 Jestem strasznie ciekawa co tam będzie dalej. Masz już we mnie stałego czytelnika.
    Jej Fabregas w tle *o* haha jaram się #FABREGAS #BOGIEM
    Mam nadzieję, że ta 'daleka nieokreślona przyszłość' będzie krótsza niż mi się wydaje i już niebawem pojawią się tu nowe rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gerard <3 Jestem ciekawa co się wydarzy <3 Masz już na pewno we mnie wierną fankę tego bloga <3 A i zarówno trailer jak i prolog świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. czeeemu mamy takie podobne pomysły? XD no nic, Twój i tak lepszy, bo jak powszechnie wiadomo - Doma Guru i MÓJ Mentor <3 ave Ci, będę czytać oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie się zaczyna, świetny prolog *-* na pewno będę czytać :) no i jest Cesc i Shakira awwwww :P Już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co myśle o twoim pisaniu i wgl <3333 no kocham i czekam na pierwszy rozdział(o ile dożyje a ty nie przestaniesz mieć weny XDD)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym pisać takie świetne prologi <33 zawsze ciężko jest mi zacząć a widzę, ze Tobie to przychodzi z łatwością :*
    no czekam, czekam na 1 rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny prolog, szkoda tylko ze trzeba dlugo czekac na rozdzial :c
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nieokreślona przyszłość, kobieto pokopało Cię? Tyle czasu czekać, tyle czasu życia w niepewności. ;x
    świetny prolog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny prolog *o*
    Ale... DODAJ SZYBKO! *o*
    Nie trzymaj mnie w niepewności, no ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że ta 'bliżej nieokreślona przyszłość' to za jakieś kilka dni ;_;
    Zainteresowałaś mnie tym, aww *O*

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo ciekawie się zapowiada ;p
    Dawaj pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na dalsze rozdziały :) / MalowanaReggae3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego naam to robisz ? ;c
    TYLE CZEKAĆ :C
    No nic...jest cudowny - i prolog i trailer - czekam (nie)cierpliwie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny prolog ! :3
    Będę czytać, tak jak każdy Twój blog ^^
    Informuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się zaczyna, jak zwykle zresztą. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prolog bardzo ciekawy, mam jednak nadzieję, że jak najszybciej dodasz rozdział, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. hahah tyle blogów że ja nie wiem czy się doczekam hahaha ale będę czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. będę czytać :)))
    /marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowny blog:) W prawdzie dopiero zaczynam pisać i nie jestem jeszcze tak dobra, ale zapraszam do siebie http://tylkomiloscktoratrwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cuuuudnie <3
    dodaję się do informowanych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prolog cudowny <3
    Czekam na rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie sie zapowiada <3 Cesc *_* czekam na pierwszy rozdział / ask.fm/kochaniemexd

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny prolog. Szkoda że tak długo do rozdziału ;c
    Czekam na nexta i pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeny, dopiero prolog, a ja już kocham tego bloga, pozdrawiam i czekam na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Sam prolog mnie już zaciekawił :3 Nie mówiąc już o bohaterach. Sorki że tak z anonima ale na komórce nie jestem zalogowana. No to ten czekam na pierwszy rozdział <3
    Kaii

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze bo z ta miłością to jednak róznie bywa. Zawsze to takie pogmatwane i wiele jest pytan na które nikt nie zna odpowiedzi. Ciekawy prolog
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że taki krótki prolog. Niemniej jednak jest dość tajemniczy i ciekawy. Dziękuję za zaproszenie i zostawiam linki do siebie w spamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowiada się ciekawie. ;3

    OdpowiedzUsuń